Powered by Blogger.

12 June, 2011

random~

Assalammualaikum...

Tahniah buat Terengganu kerana memenangi piala FA pada malam tadi..aku tak tahu malam tadi ada perlawanan bola, kelantan vs terengganu pulak tu..dapat tahu pun sebab mak yang tengok malam tadi...kemain lagi mak aku, ntah sejak bila minat kat bola pun aku tak tahu...yang lagi best keterujaan bila dapat tahu kelantan vs terengganu aku ingat ade pasukan kesukaan dia,perak...tapi kan pagi ni dia ade murung sikit sebab kelantan kalah....alahai mak..mak..sejak bila minat kelantan?? musykil..

ok! tajuk poyo gila "random" bajet macam hebat bukan?

nak kongsi cerita ni, semalam aku beli novel baru :) maklumlah saya ni orang susah, tak boleh selalu berbelanja...eh! jangan kata saya tak bersyukur....amat bersyukur tahu! dari kesusahan inilah saya belajar erti menghargai..kalau kau bagi aku pengcungkil gigi pun jangan terkejut kalo kau tengok aku "frame"kan pastu lekat kat dinding :)....mungkin....
tajuk buku "tuhan masih mencintai" karya lily haslina nasir tapi aku tak dapat nak sinopsis kan novel ni sebab belum habis bace :) ade lagi setengah m/surat..insyAllah hari ni cuba habiskan buku yang berhalaman 565 m/surat ni..
setakat yang aku bace boleh tahan, banyak pengajaran dan kesedaran :) (ayat yang biase aku gune tiap kali bila bercerita tentang novel..hahahaha..)

cantik kan warna die? purple gitu

dan juga untuk adik aku syed nur zafran dan noor wahida, tahniah di atas pertunangan :)



ok...semoga anda di berkati Allah selalu :)
zassssss...Assalam...

1 comments:

YouSOF said...

PINK gitu.. ;D

Post a Comment