Powered by Blogger.

07 February, 2011

hobi terluang....

Assalammualaikum....

bersempena dengan cuti raya cina yang lepas, banyak waktu terluang aku kat rumah...aku dapat cuti 7 hari, padahal bukan aku mintak pun, time raya haji aku mintak cuti lebih kedekut..time raya dia terlebih lebih pulak cutinya...xpe...xpe...alhamdulillah, ada banyak masa untuk berehat...

di sebabkan time cuti tak plan berjalan ke mana selain daripada merewang dengan kawan-kawan tershayang, aktiviti aku adalah membaca, aku selongkar balik segala komik lama dengan novel-novel baru aku...aku landing macam biasa atas katil, sambil lumur minyak + losyen kat kaki...kalau ade kopok ke coklat ke angkut skali atas katil...owh nikmat sungguh!


twinkle : pelukis dia orang korea nama kim da hee..ada 3part, part1 and part3 adik aku beli, tapi tak tau la kenapa dia pyscho sangat tak beli part2, dia bukan tak tahu akak dia ni macam @*&^! bila set tak lengkap! terpaksalah aku terhegeh-hegeh pegi mph cari part2 dia...cerita best! lawak! mak aku da risau tengok aku gelak sensorang...aku rasa pelukis komik korea buat komik lawak lebih baik lah dari jepun, kalau bab-bab romantik jepun ok......kot...
orange kiss : pelukis dia usami maki, aku suka beli komik usami maki! bukan sebab komik dia banyak makian tapi dia kalau buat cerita romantik memang menjadi, maklumlah..saya kan jiwa sensitip..ade kaitan tak?.......


ini adalah separuh daripada longgokan bahan bacaan sepanjang cuti aku yang kadang-kadang jadi rakan setidur aku...termasuk losyen,earphone dan patung kecik pemberian rakan...ewaahhh...seronok tidur dengan mereka ni sebab mereka tak kisah langsung kalau kene himpap! sungguh! kalau tak percaya ko pergi amik 1 buku pastu baring atas dia, ada tak dia mengadu? tak de kan? hahahahahaahha..baiklah...maaf...aku suka baca komik sambil dengar lagu sentimental, sebab dari komik yang lawak aku boleh jadikan ia menjadi komik   yang penuh dengan emosi dan pembacaan aku akan di sulami dengan tangisan suci....terasa diri aku macho pulak tulis camni.....*sigh.....dan aku suka menjadi seorang yang emosi....


bila dah habis membaca, tak ade keje lain mula la tangan menggatal conteng-conteng kertas...owh! tu komik twinkle part1 and 3...best tau.....

aku ada baca dekat komik, dia tulis kalau kita nak bagi seseorang tu @ seseorang yang kita sayang tu teringat kat kita, kite geli-geli kan tapak tangan dia.....bila aku kata geli tu jangan la tak semena mena ko tarik tangan dia pastu geli kat situ...ko buat la macam dia tak nampak, contoh time korang bersalam ke, ha....gunakan la jari telunjuk pastu geli-geli....hahahahahaha...aksi ini tidak di tujukan kepada pasangan bercouple ye, kang lain jadinya...kalau aku, aku akan buat dekat adik aku...walaupun aku tau dia mesti akan teringat kat aku time dia habis duit  :).....ok lah...the end...

wassalam....



2 comments:

YOUsoF said...

Kak syarifah nur aisyah! lastly muncul jugak sebuah blog luahan hati akak bertajuk cloudyme-aicha.blogspot.com ;D

nampak gaye cam boleh pinjam lame² je komik tu sebab saye ade gak hobi mase terluang camtu cume tak sampai tahap emosi cam akak la hehe.


petua geli tangan kasi ingat tu saye boleh try kat mak, adik, akak² saye la pasni.. ;)

aisyah said...

hahahah..harap maaf, sebarang pinjaman tidak di benarkan ye..hehehehe...

boleh je kalo ucop nk gune petua tu, bt kat kucing pun ok rasenye :P

Post a Comment