Powered by Blogger.

06 March, 2011

posisi tidur yg MENGANCAM :P

Assalammualikum :)


MENGANCAM? apakah itu? hehehehehehe....
tanpa kita sedar dlm 1 malam pelbagai posisi mengancam + seksi + seksa + daring, masa tidur kita buat..
oleh itu, sila kunci pintu bilik anda ketika tidur untuk mengelakkan aksi daring anda di rakam...

meh tengok contoh :

hakimah  nama di beri,
 memang terkenal di kalangan keluarga dengan aksi bujang senangnya,
ketika menyusu botol atau menonton tv,
buatlah apa pun inilah aksi tetapnya...
hahahahahaha...jadi pantun 4 kerat pulak...
joyah ni tertidur masa tengah tengok berita..mungkin sebab bosan asyik keluar berita politik yang di sogok-sogokkan, kalian faham-fahamlah sendiri apa yang benar dan apa yang dusta....opss!! maaf aku bukan anti kerajaan, cuma aku bukan pro kerajaan...

mungkin ini biasa je bagi kalian, tapi bagi aku agak luar biasa...apelah yang di fikirkan dengan budak umur 5 tahun ni sampai keluar gaya cenggini? tak kan nak fikir berita apa pulak nak sogok lepas ni? hmmm....tak ape apelah...

ok!! skip to another picture!

ini budak nama husaini, abang kepada si hakimah tu ha..dialah satu satunya lelaki dalam keluarga, mungkin sebab banyak bergaul dengan adik beradik pompuan yang 6 dia jadi sangat sensitip seperti auntie dia  kalau kena kacau..owh! gaya ni tak dapat di kenal pasti lagi...belum jumpa dalam wikipedia (ade ke?)...tapi aku nak namakan gaya ni sebagai "ulik mayang ulik" seswai tak?


antara 2 posisi di atas aku paling suka posisi ni

gaya "sailormoon bersatu",yang kiri nama hasanah yang kanan nama humairah..
jarang dapat tengok dorang bersatu macam ni, satu hari kalau tak gaduh memang tak sah....baiklah, takde kene mengena sebenarnya gaduh@tak...dorang bukan sedar pun, tengah tidur kan...

mereka bukanlah anak aku tetapi anak buah...nak tunggu aku ada anak? tak tahu lagi bila, masih tebal lagi dinding Androphobia ini.....tapi anak-anak buah aku sudah di anggap seperti anak sendiri, tambah tolak kiranya aku dah ada 15 orang anak dah...syukur alhamdullilah..
patut la kau kembang aisyah......heipp!!! ngata aku ye!

dunia aku tak akan pernah sepi dengan adanya mereka-mereka ni (termasuk yang tak ada dlm gambar) sebelum ni dok wrestling dengan adik bongsu, tapi dia dah tinggi sangat la, pastu tulang keras lak tu..kalau aku tumbuk dia aku yang sakit..dia cool lagi....takpe anak angah ada kalau anak angah takde, anak akak suraya, tak pun anak along, tak pun anak abg yazeed....semua tu harta kami :) 

ok lah, semoga anda di berkati Allah selalu..wassalam...






2 comments:

Fariha Abd Manaff said...

HAHA kita suka entry nih! <3 <3 :))

aisyah said...

thanx fi ♥

Post a Comment